Jak pracujemy?

Etapy współpracy:

1. W momencie zgłoszenia oferty zapotrzebowania na biuro/ zgłoszenia biura do wynajmu lub sprzedaży  we Wrocławiu ustalamy warunki współpracy z Państwem (okres trwania umowy, prowizja)

2. Delegujemy 2 agentów tylko i wyłącznie do Państwa oferty

3. Finalizujemy transakcję

 

Jakie są koszty pośrednictwa?

Wynajem

W zależności od metrażu biura nasze wynagrodzenie od wynajmującego waha się od 100% do 150% wysokości miesięcznego czynszu

W przypadku najemcy wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie

 

Sprzedaż

1. W przypadku sprzedaży powierzchni biurowej do 100 m2 – 5% netto + 23% VAT od sprzedającego

2. W przypadku sprzedaży powierzchni biurowej od 100 do 150 m2 – 7% netto + 23%VAT od sprzedającego

3. W przypadku sprzedaży powierzchni biurowej od 151 – do 200 m2 – 8% netto + 23% VAT od sprzedającego

4. W przypadku sprzedaży  powierzchni biurowej od 200 m2 do 500 m2 – 10% netto + 23% VAT od sprzedającego

5. W przypadku sprzedaży powierzchni biurowe od 500 do 1000 m 2- 12% netto + 23% VAT od sprzedającego

6. W przypadku sprzedaży powierzchni biurowej od 1000 m2 i więcej – warunki ustalanie indywidualnie

Wysokość wynagrodzenia dla nas  od strony kupującej ustalana jest indywidualnie

 

Dlaczego prowizja jest wyższa niż w innych agencjach?

1. Specjalizujemy się tylko w transakcjach na rynku powierzchni biurowych i biur

2. Zazwyczaj zawieramy umowy najmu od 18 miesięcy i dłużej

3. Na rynku wrocławskim jest duża konkurencja powierzchni biurowych

4. Nasi agenci do profesjonaliści

 

 

 

 

Translate »